انجام تست ‌های نهایی ناوشکن دماوند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوشکن دماوند در حال انجام تست‌های نهایی است، گفت: در سال ۱۴۰۱ روند ساخت تجهیزات دریایی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش مرین‌پرس، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت ناوشکن دماوند، به دفاع‌پرس گفت: ناوشکن دماوند به‌زودی و در یک روز مناسبتی به ناوگان دریایی ارتش ملحق می‌ شود.

امیر دریادار شهرام ایرانی با بیان اینکه ناوشکن دماوند در حال انجام تست‌های نهایی است، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ روند ساخت تجهیزات دریایی شتاب بیشتری خواهد گرفت و در حوزه‌های مختلف سطحی، زیرسطحی و اثرسطحی این روند ادامه‌دار خواهد بود.

لازم به ذکر است، ناوشکن دماوند شناوری تمام‌ایرانی و دومین کشتی جنگی از کلاس موج و نوع پیشرفته ناوشکن جماران است که در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، این ناوشکن در حال ورود به بندر انزلی به موج‌شکن شرقی این بندر برخورد کرد و دچار سانحه شد که متأسفانه دو نفر از پرسنل آن به نام‌های ناوبان دوم «امیر باسره طارمسری» و ناوسروان «بیژن زارع» در این سانحه به شهادت رسیدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهم اقدامات سازمان بنادر در حوزه ارتقای ایمنی و امنیت دریایی و بندری، حفظ محیط زیست دریایی

ی فروردین 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عملکرد یکساله سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه ارتقای ایمنی و امنیت دریایی و بندری، حفظ محیط زیست دریایی و نیز ارتقاء و بهبود مدیریت سواحل و بنادر تشریح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، طی یکساله ۱۴۰۰ اقدامات […]
سازمان بنادر و‌ دریانوردی، امنیت دریایی و بندری، حفظ محیط زیست دریایی

همچنین بخوانید: