آمادگی بندر خرمشهر برای تردد و جابجایی دریایی هواداران جام جهانی قطر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به زیرساخت ها و ظرفیت های مناسب پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر شرایط لازم برای تردد و جابجایی ایمن هواداران تیم‌های فوتبال جام جهانی قطر از این مسیر دریایی مهیا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی درباره آمادگی بندر خرمشهر برای تردد و جابجایی دریایی هواداران جام جهانی قطر، افزود: به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران و هواداران مسابقات فوتبال مبلغ ۱۶میلیارد تومان برای پروژه های بهسازی و ساماندهی  پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر بر اساس استانداردهای مبادی ورودی و خروجی اختصاص داده شده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهارداشت: پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر بزرگترین و زیباترین پایانه مسافری استاندارد در حوزه خلیج فارس است و با داشتن دو پست اسکله، ظرفیت پهلو دهی همزمان دوکشتی کاتاماران را دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهار آتش در شرکت کشتی سازی چوئبده آبادان

س فروردین 23 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه آتش سوزی یک شناور صیادی در حال تعمیر در کشتی سازی چوئبده آبادان توسط آتش نشانان اداره بندر و دریانوردی این شهر مهار و از گسترش آن پیشگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، طی تماس تلفنی از سوی […]
سازمان بنادر و دریانوردی، مهار آتش، کشتی سازی چوئبده آبادان

همچنین بخوانید: