محیط زیست: واگذاری امتیاز صید به خارجی‌ها کاهش یافته است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجتبی ذوالجودی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره برخی مطالبات مطرح شده درخصوص واگذاری امتیاز ماهیگیری به برخی کشورها تصریح کرد: براساس بررسی ها و مذاکراتی که با شیلات داشتیم این کار به حداقل رسیده است.

وی ابراز داشت: بخشی از مطالب مربوط به این موضوع تبلیغاتی بود و بخشی از آن نیز واقعیت داشته لذا در این زمینه بحث صید را به صورت علمی تر با توان داخلی دنبال می کنیم.

محیط زیست: واگذاری امتیاز صید به خارجی‌ها کاهش یافته است

ذوالجودی تاکید کرد: اگر قرار باشد که برای ماهیگیری از دیگر کشورها کمک بگیریم باید در بخش های فناوری باشد تا این کار با کمترین آسیب به شرایط زیست محیطی دریاها همراه باشد.

به گزارش ایرنا سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست برای معارفه سرپرست جدید محیط حفاظت محیط زیست کرمان به این استان سفر کرده بود و در این مراسم طالب خالویی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی و از خدمات مرجان شاکری تجلیل شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امواج حدود سه متری فعالیت دریایی در خزر را ناامن کرد

چ فروردین 24 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه  به گزارش مرین‌پرس، هواشناسی مازندران اعلام کرد که با تغییر جهت جریانات از جنوبی به غربی، دریای خزر از روز سه‌شنبه تا عصر روز پنجشنبه هفته جاری با وزش باد شدید مواج و برای فعالیت های دریایی ناامن می‌شود. هواشناسی مازندران بیشینه سرعت وزش باد را […]

همچنین بخوانید: