همکاری بنیاد علوی برای توسعه آبزی‌پروری در خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان رییس اداره شیلات خرمشهر از همکاری بنیاد علوی برای توسعه آبزی پروری در شهرستان خبرداد.

میلاد منیعات امروز ۲۵ فروردین ماه در حاشیه بازدید بنیاد علوی از ظرفیت های شیلاتی شهرستان، به اقدامات انجام شده بنیاد برکت طی ۲ سال اخیر در حوزه طرح های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و خُرد شیلاتی با محوریت محرومیت زدایی اشاره و اظهار کرد: این نهاد مردمی در جهت آبادانی و پیشرفت در مناطق مختلف استان خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

وی، هدف از این بازدید را توسعه همکاری بنیاد علوی در اجرای طرح های شیلاتی شهرستان در قالب ارائه تسهیلات کم بهره به آبزی پروران و توسعه آبزی پروری خُرد در روستاهای شهرستان عنوان کرد.

امروز بنیاد علوی و هیات همراه از کارخانه فرآوری محصولات شیلاتی خرم شط، فاز ۲ مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان، تعدادی از مزارع انفرادی غرب کارون و مرکز تکثیر و پرورش کُفیشه بازدید کردند. 

علی حسین پور، عضو هیئت علمی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری رشت، کارشناس مدعو از کشور ایتالیا، نایینی، مدیرعامل بنیاد علوی شهرستان و تعدادی از مسئولان بنیاد در این بازدید حضور داشتند.  

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محفل انس با قرآن در ناوگان شمال نداجا برگزار شد

پ فروردین 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه و در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم (ص) ناوگان شمال نیروی دریایی برگزار شد. فرمانده ناوگان شمال در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: […]
محفل انس با قرآن در ناوگان شمال نداجا برگزار شد

همچنین بخوانید: