عملکرد قدرتمند سازمان بنادر برای اقتصاد ایران منافع عام به دنبال دارد/ هیات اندیشه‌ورز؛ در نقش مشاور و مکمل به سازمان بنادر کمک می‌کند/ بهبود وضعیت صادرات و واردات کشور در صورت پویایی حوزه دریایی و بندری

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مدیر عامل اسبق شرکت کشتیرانی والفجر با اشاره به اینکه عملکرد قدرتمند سازمان بنادر و دریانوردى برای اقتصاد ایران منافع عام به دنبال دارد، گفت: هیات اندیشه‌ورز می‌تواند در نقش مکمل و مشاورى امین به اندیشه‌هاى توسعه‌اى این سازمان کمک کند.

کاپیتان حمزه کشاورز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در رابطه با برگزاری نشست‌های هیات اندیشه‌ورز این سازمان و اثرات مطلوب بهره مندی از نظرات کارشناسان دریایی و بندری در بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی کشور، اظهار داشت: تصمیم سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با نشست هیات اندیشه ورز بسیار مفید است و به طور حتم همفکری جمعی و تصمیم‌گیری بر مبنای چکیده اى از بهترین نظرات، نتایج ارزنده ای را به دنبال خواهد داشت.



تصمیم‌گیری بر مبنای چکیده بهترین نظرات، نتایج مطلوب‌تری به دنبال دارد



وی ادامه داد: برگزاری نشست هیات اندیشه ورز و مشاوره در امور از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است و شنیدن نظرات، جمع بندی بدون ملاحظه و اتخاذ بهترین تصمیمات، قطعا اثرات مطلوب‌تری در پی دارد.

مدیرعامل سابق شرکت کانتینر کشتیرانی ج.ا.ا با تاکید بر اینکه افراد دعوت شده در نشست اندیشه ورز سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت خطیری بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون این آب و خاک هستیم و هر جایى که احساس نیاز شود باید تجربیات خود را منتقل کنیم تا شاهد بهبود وضعیت کشور در بخش های مختلف به ویژه حوزه دریایی و بندری باشیم.



تامین منافع عام اقتصاد ایران در صورت عملکرد قدرتمند سازمان بنادر

کاپیتان کشاورز با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی با اقتصاد کلان کشور رابطه مستقیم دارد، عنوان کرد: هرچه این سازمان بهتر و پویاتر عمل کند، غیر از تامین منافع خاص خود، شاهد بهبود وضعیت صادرات و واردات کشور خواهیم بود و عملکرد قدرتمند سازمان بنادر و دریانوردی برای اقتصاد ایران منافع عام به دنبال دارد.

وی افزود: نظرات هیات اندیشه ورز سازمان بنادر و دریانوردی در نقش مکمل خواهد بود و تشکیل این هیات نشان می دهد که این سازمان قصد دارد بهترین تصمیمات را اتخاذ کند.

رئیس اسبق هیات مدیره اتحادیه خطوط کانتینرى بین‌المللی IRA با اشاره به اینکه اجرای نظرات کارشناسی هیات اندیشه ورز از سوی سازمان بنادر و دریانوردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: به طور حتم توجه و اجرای این نظرات به تصمیم گیری ها مشروعیت می بخشد و قابل دفاع خواهد بود.

کاپیتان کشاورز ادامه داد: علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، فردی تحول خواه، علاقمند به توسعه و بهبود وضعیت دریایی و بندری کشور است و تشکیل هیات اندیشه ورز سازمان بنادر و دریانوردی اقدام بسیار مطلوبی است که باید آن را ارج نهاد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بالا آمدن آب دریا در بندر دیر ۶۰۰ میلیون تومان به صیادان خسارت وارد کرد

ی فروردین 28 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه یونس باربرز روز یکشنبه درگفت وگو با مرین‌پرس افزود: بر اثر این طغیاله به بدنه، موتور، ادوات صید ۱۵ قایق صیادی و چراغ های شناور خسارت وارد شده است. وی بیان کرد: با تلاش نیروهای امدادی و صیادان محلی این حادثه هیچ خسارت جانی به دنبال […]

همچنین بخوانید: