موافقت مجلس با لایحه آیین نامه موسسات ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانون فنی و ایمنی دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با لایحه آیین نامه موسسات ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانون فنی و ایمنی دریایی موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه آیین نامه موسسه‌های به رسمیت شناخته شده (آر-اُ) که در زمینه خدمات صدور گواهینامه های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) با 201 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

همچنین در ادامه نمایندگان ماده واحده کلیات لایحه فوق را با 196 رأی موافق، 3 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 239 نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

در ماده واحده لایحه آیین نامه موسسات ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانون فنی و ایمنی دریایی آمده است: آیین نامه موسسات به رسمیت شناخته شده (آر-اُ) در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

تبصره: در اجرای این آیین نامه و اصلاحات بعدی آن رعایت اصول 77 ، 125 و 139 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظرفیت دریا استفاده شود/ لزوم تولید محصولات و شناورهای دانش بنیان

ی فروردین 28 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با کارکنان مؤسسه دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که دریا یکی از مهمترین ظرفیت‌ها محسوب می‌شود. وی با تاکید بر لزوم استفاده […]

همچنین بخوانید: