تخصیص تسهیلات بانکی به منظور توسعه آبزی پروری در استان اردبیل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/اردبیل سرپرست شیلات استان اردبیل از تخصیص تسهیلات بانکی و اشتغال‌زایی به منظور توسعه آبزی پروری در استان خبرداد.

 افرا سرپرست شیلات استان اردبیل 30 فروردین در جلسه هم اندیشی با رئیس بنیاد برکت استان اردبیل با اشاره به تخصیص تسهیلات بانکی به منظور توسعه آبزی پروری در استان اردبیل اظهار کرد: ارائه تسهیلات آبزی پروری  نقش موثری در توسعه  صنعت شیلات، توسعه صادرات محصولات شیلاتی و اشتغالزایی منطقه دارد.

وی  افزود: برای هدایت هدفمند و صحیح اعتبارات و تسهیلات بانکی به بخش تولید و شرکت های دانش‌بنیان به منظور اشتغال آفرینی پایدار همکاری و تفاهم های لازم با بنیاد برکت استان اردبیل صورت گرفته است.

افرا از شناسایی طرح های شیلاتی طبق ضوابط بنیاد برکت در روستاهای مختلف استان خبر داد و گفت : طرح های غیرفعال با استفاده از تسهیلات  بنیاد برکت  به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی بر حمایت قاطع از طرح های دانش بنیان اشاره کرد و یادآور شد: طرح های دانش بنیان خارج از محدودیت مکانی بوده و قابلیت  استفاده از تسهیلات  بنیاد برکت در کل استان را دارند.

در ادامه  رئیس بنیاد برکت استان با اشاره به اینکه  نگاه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در راستای توانمندسازی افراد، بسیار ارزشمند و راهگشاست است، افزود: خدمات اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) موجب تقویت روح امید در جامعه می‌شود.

وی همچنین بر مساعدت و همکاری های لازم با شیلات اردبیل تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ویتنام خط کشتیرانی ملی راه اندازی می کند

س فروردین 30 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه خط کانتینری ملی ویتنام با سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری برای ارائه خدمات درون آسیایی و بین المللی راه اندازی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از اینفومارین، ویتنام در حال برنامه ریزی برای راه اندازی […]
ویتنام،خط کشتیرانی ملی،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: