پایان مرحله گروهی مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بنادر/ چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مرحله گروهی مسابقات فوتبال سالنی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی(جام رمضان) با انجام سه بازی در شب سوم، به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در شب سوم و پایانی مرحله گروهی بازی‌های فوتسال جام رمضان، دو تیم حوزه مدیرعامل و رفاه پشتیبانی، برای تعیین سرگروهی، به مصاف هم رفتند که فوتبالیست‌های حوزه مدیرعامل با یک گل برنده شدند و با ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند. 

بر اساس این گزارش، در همین گروه، تیم رفاه و پشتیبانی به عنوان تیم دوم، به مرحله بعد رفت و تیم صندوق بازنشستگی که در دوره قبل این مسابقات، قهرمان شده بود، از دور بازی‌ها خارج شد.

در گروه دوم نیز تیم امور مالی به عنوان سرگروه و تیم امور نقلیه به عنوان پدیده ششمین دروه مسابقات فوتسال جام رمضان، در جایگاه دوم قرار گرفت و به مرحله ماقبل نهایی صعود کرد.

بنابراین، در مرحله نیمه‌نهایی و به صورت ضربدری، فوتبالیست‌های حوزه مدیرعامل با بازیکنان نقلیه مصاف می‌کنند.

در همین مرحله، همچنین دو تیم امور مالی و رفاه و پشتبانی نیز دیدار می‌کنند تا تکلیف تیم‌های فینال و رده‌بندی مشخص شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وبینار تخصصی روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود

چ فروردین 31 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از وزارت میراث فرهنگی، این وبینار شنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فضای اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/rclit قابل مشاهده است. نادر کریمیان سردشتی عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در این نشست مجازی در خصوص […]

همچنین بخوانید: