پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و‌شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در پیام‌علی اکبر صفایی چنین آمده است: تشکیل و پایه ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضد استعمار و استکبار، از اولین اقدامات مبارک و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است‌.

حضور ارزشمند سپاه در عرصه های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور از جلوه های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز  است که همواره یاوری قدرتمند برای مردم بوده اند.

 این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و  کارآمدی خویش،  همواره دستاوردهایی گرانسنگ برای ملت داشته است که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس و عرصه های سازندگی و نقش آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و  پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه در کنار اقدامات نظامی و امنیتی است. این‌جانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز و گرانقدر، فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران عزیز و ارجمند و خانواده محترم آنان و به جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور ، تبریک و تهنیت عرض نموده، برای آن عزیزان، سلامت و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند بزرگ، مسئلت می‌کنم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برداشت ماهی قزل آلای رنگین کمان برای نخستین بار در گتوند

ج اردیبهشت 2 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه داود فتاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بیش از ۱۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان در استخرهای خاکی و بیش از چهار تن در استخرهای بتنی برداشت شده است. وی با بیان اینکه ماهی ها با وزن ۲۰۰ گرم […]

همچنین بخوانید: