پهلوگیری اولین کشتی حامل مواد سوختی در مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان اعلام‌ کرد: یک فروند کشتی حامل دو هزار و ۴۰۰ تن مشتقات نفت سفید در اسکله های دلفین مجتمع بندری انزلی پهلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا آبایی درباره پهلوگیری یک فروند کشتی حامل مواد سوختی در اسکله های دلفین انزلی، اظهار داشت: با توجه لزوم فعالیت چند بعدی در مجتمع بندری انزلی، ترانزیت مواد سوختی در دستور این اداره کل قرار گرفت و اولین کشتی حامل مواد سوختی از کشور ترکمنستان در اسکله دلفین پهلودهی شد. 

وی افزود: این کشتی حامل ۲ هزار و ۴۰۰ تن مشتقات نفت سفید است که امیدواریم با هماهنگی انجام شده بتوانیم حمل کالاهای ترانزیتی نفتی را با جدیت ادامه دهیم. 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ادامه داد: مجتمع بندری انزلی بدنبال آن است تا در ماه های آتی ۵۰ هزار تن از این کالا را در این بندر تخلیه کند. 

مجتمع بندری انزلی دارای ۲ پست اسکله دلفین است که این اسکله ها توسط سازمان بنادر و دریانوردی احداث شده و برای پذیریش کلیه کالاهای فله مایع خصوصا مواد سوختی مورد استفاده قرار می گیرد. 

مجتمع بندری انزلی با سابقه ۳۰۰ ساله در عرصه حمل و نقل دریایی همواره مورد توجه بازرگانان و تجار کشور بوده است و اکنون با ۱۷ پست اسکله و امکان تخلیه و بارگیری بیش از ۱۰ میلیون تن کالا در سال بزرگترین مجتمع بندری ایرانی حاشیه دریای خزر است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روند رو به رشد تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران/ تکمیل پروژه راه دسترسی بندر نوشهر مهمترین اولویت سال جاری

د اردیبهشت 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، پیگیری و اجرای پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی را مهم ترین دغدغه این اداره کل طی سال های اخیر برشمرد و از روند افزایشی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران در سال‌های اخیر خبر داد. […]
محمد تقی انزان پور،مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تخلیه و بارگیری کالا ،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: