پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی کارگر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرارسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری ایران به ویژه کارگران فعال در بنادر، اسکله ها، تاسیسات بندری و شناورهای خدماتی و ناوگان دریایی کشور تبریک گفت.

 

روز جهانی کار و کارگر پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند. گرامی‌داشت این روز مهم، خاصه در سالی که به شعار “ تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی” مزین شده است، نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است.

بدون تردید، نقش مهم و تاثیرگذار کارگران فعال در بنادر بر روی اسکله ها، تاسیسات بندری و شناورهای خدماتی و همچنین کارگران شاغل بر روی ناوگان دریایی جمهوری اسلامی، در پیشبرد صنعت حمل و نقل دریایی  کشور، بی بدیل و انکارناپذیر است.

قربب ۹۰ درصد از حجم تجارت جهانی به وسیله کشتی‌ها و با دخالت و مشارکت مستقیم و غیرمستقیم کارگران فعال بنادر و اسکله ها، تاسیسات بندری و کشتی های تجاری، حمل می‌شود و به بازار مصرف می رسد. 

دریانوردان و فعالان عرصه های مختلف دریایی، یکی از مهمترین ارکان موثر در اقتصاد جهانی و ملی قلمداد می شوند، در نتیجه توجه به حق و حقوق این قشر از کارگران در سطح جهان بسیار حائز اهمیت است.

یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر را و تقارن آن با عید سعید فطر را به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش و جامعه دریایی و‌بندری کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

از خداوند متعال، برای همه این عزیزان سلامت، تندرستی و موفقیت مسئلت می نمایم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت بازمعماری نظام ملی حکمرانی حوزه دریایی/ تشکیل شورای عالی دریایی کشور در گام نخست

ی اردیبهشت 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح علل اصلی ضعف در مدیریت کلان حوزه دریایی کشور بر اساس سند تحول دولت سیزدهم، گفت: راهبرد اصلی در این خصوص، بازمعماری نظام ملی حکمرانی حوزه دریایی […]
حسن بیک محمدلو،معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر،حوزه دریایی

همچنین بخوانید: