رونمایی از نمونه قرارداد کار دریانوردان و پیمان دسته جمعی کار دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

دبیر انجمن صنفی دریانوردان با اشاره به رونمایی از نمونه قرارداد کار دریانوردان و پیمان دسته جمعی کار دریایی با حضور وزیر رفاه، این اقدام را گامی بلند در راستای اجرای درست مقاوله نامه کار دریایی با هدف نظم بخشی روابط دریانوردان و مالکان کشتی ها و تضمین ‌حقوق دو طرف دانست.

به گزارش مرین‌پرس، سامان رضایی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از نمونه قرارداد کار دریانوردان و پیمان دسته جمعی کار دریایی که روز گذشته با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده اتحادیه مالکان کشتی، مدیران عامل شرکت ملی نفتکش و کشتیرانی ج. ا.ایران، مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و‌ دریانوردی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی نقش مثبت و بسزایی در تنظیم این دو سند خصوصا نمونه قرارداد کار داشت.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ جلسه کارشناسی برای تهیه نمونه قرارداد برگزار شد واین اتفاق دستاورد و گامی بزرگ در راستای اجرای درست مقاوله نامه کار دریایی با هدف انتظام بخشی روابط دریانوردان و مالکان کشتی ها و تضمین ‌حقوق دو طرف است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۸ می؛ روز جهانی زنان در دریانوردی شد

ی اردیبهشت 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از آیمو، به مناسبت روز جهانی زنان در دریانوردی، سمپوزیومی بین‌المللی با موضوع “آموزش، شفافیت، به رسمیت شناختن: حمایت از یک محیط کاری بدون موانع”، به طور مجازی در ۱۸ می ۲۰۲۲ برگزار می شود. این سمپوزیوم نیاز به حضور زنان […]

همچنین بخوانید: