موضوعات: سیاسی نظامی

فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معارفه شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: در قرآن برای یک فرمانده موفق دو ویژگی قدرت علمی و دانایی و توان مدیریت و دیگری توان جسمانی بیان شده است که امروز به آن نیاز داریم.

حجت الاسلام فاطمی والا افزود: قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، تاکید کرد: این شهید عزیز از لحاظ قدرت مدیریتی و جسمانی در مرتبه بالایی قرار داشت و همین ویژگی‌های ممتاز وی باعث شد که او نیروهای اسلام را فرماندهی کند.

برقراری تعامل سازنده

فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: با حفظ آمادگی توان رزمی نیروها با تمام توان از مرزهای آبی کشور دفاع کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تقویت بنیه دفاعی تلاش می‌کنیم.

ناوسالار یکم پاسدار علیرضا احمدی افزود: برقراری تعامل سازنده با دو شهرستان دیر و کنگان که تحت پوشش این پایگاه دریایی هستند از اولویت‌های کاری ما است.

وی عنوان کرد: مردمی بودن، با مردم بودن و در کنار مردم بودن را وظیفه خود می‌دانیم و خود را از بدنه مردم جدا نمی‌بینیم.

در این آئین از تلاش‌های ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد تجلیل و ناوسالاریکم پاسدار علیرضا احمدی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت