پاسداران با تمام وجود برای دفاع از کشور آماده هستند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم پاسدار محمدحسین بارگاهی صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران، اظهار داشت: ما پاسداران به سربازی امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی افتخار می‌کنیم.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: پاسداران که برای رضای خدا و با ایثار جان و مال با دشمنان اسلام بویژه آمریکا مبارزه می‌کنند، دین خود را به این نظام و انقلاب ادا کرده و امتیاز ویژه ای نزد خداوند دارند.

وی ادامه داد: بزرگان زیادی امثال شهیدان چمران، صیاد شیرازی، حسن باقری و شهید سلیمانی تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌ایم که به ما آموختند دنباله رو آنها باشیم و در مسیر شهادت حرکت کنیم.

بارگاهی خاطرنشان کرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با وجود سن کم با طراحی و پیروزی در عملیات‌های پیچیده دشمنان را مبهوت کردند.

وی با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی، تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس از نواحی مختلف مجروح شد اما خداوند او را تا سال ۹۸ برای ما نگه داشت تا بدانیم شهدا چه کردند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید براینکه باید از آیات قرآن و وصیت شهدا درس بگیریم، افزود: خون شهید سلیمانی در سال ۹۸ یک بار دیگر نظام اسلامی و انقلاب را بیمه و مردم ما را بیدار کرد.

پاسداران با تمام وجود برای دفاع از کشور آماده هستند

در این آئین از خدمات و مجاهدت‌های ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد تکریم و ناوسالاریکم پاسدار علیرضا احمدی بعنوان فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معارفه شد

ی اردیبهشت 18 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: در قرآن برای یک فرمانده موفق دو ویژگی قدرت علمی و […]
فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معارفه شد

همچنین بخوانید: