جمعی از مسوولان حوزه آب، کشاورزی و منابع طبیعی کشور وارد چابهار شدند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار ایرنا، اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سیدحسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران، مسعود منصور معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، زهرا جلیلی مقدم مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی از جمله مدیران وزارت جهاد کشاورزی هستند که رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

این مسوولان و نمایندگان مجلس با دعوت معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی، آب و منابع طبیعی با استقبال مدیران شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان وارد چابهار شدند.

بازدید از ظرفیت‌های شیلاتی حوزه سواحل مکُران و بررسی موانع پیشرفت این حوزه، بررسی مشکلات آب و فاضلاب و همچنین بازدید از ظرفیت‌ها و طرح‌های حوزه کشاورزی شهرستان‌های ذکر شده و درنهایت، حضور در نشست شورای اداری ازجمله برنامه‌های این مسوولان در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هوای شهر‌های بندری آبادان و شادگان در شرایط اضطرار

ج اردیبهشت 23 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، براساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوای آبادان ۲۰۲  AQI در وضعیت بسیار ناسالم و شادگان با ۱۸۸ AQI در وضعیت ناسالم است. براساس این شاخص افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های […]

همچنین بخوانید: