پیشرفت۹۰ درصدی از عملیات لایروبی اسکله های بندر آبادان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سرپرست مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان اعلام کرد : حدود ۹۰ درصد از عملیات لایروبی اسکله های بندر آبادان انجام شده و این عملیات بدون توقف همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، مصطفی قائدی با بیان این خبر گفت : به منظور تسهیل پهلوگیری شناورها ، لایروبی اسکله های بندر آبادان بدون توقف در حال انجام است .

سرپرست مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان افزود : این پروژه که ۹۰ در صد  از کار عملیاتی آن به انجام رسیده ، از اسفند ماه سال گذشته و پس از تشخیص نقاط کم‌عمق  در اسکه ۳ و ۵  بندر آبادان با حجم ۲۵ هزار متر مکعب آغاز شده است.

مصطفی قائدی با بیان اینکه در تلاش هستیم که میزان حجم لایروبی را ۶۰ هزار متر مکعب دیگر افزایش دهیم گفت : با اتمام عملیات در حال انجام ، عمق آب از دو و نیم به پنج و نیم متر افزایش میابد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بلااستفاده ماندن کاوشگر خلیج‌ فارس در ۹ ماه از سال/دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت ربات دریایی

ی خرداد 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور در حالی اقدام به جذب دانشجویان دکتری در حوزه‌های مرتبط با اقیانوس‌شناسی می‌کنند که حتی یک بار دریا را ندیده‌اند، گفت: این در حالی است که کاوشگر خلیج فارس که در اختیار این پژوهشگاه […]

همچنین بخوانید: