موضوعات: سرخط خبرها

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معارفه شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در مراسمی با حضور عضو‌ هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این مراسم که با حضور بیگ محمدلو عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، جعفری معاون استاندری بوشهر و دیگر مدیران  استانی و شهرستانی برگزار شد، محمد شکیبی نسب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارجمندزاده در اداره کل بنادر و دریانوردی استان ،گفت:  توسعه زیر ساخت‌ها در بندر بوشهر یکی از اهداف مهمی است که ما  آنرا  به جد دنبال خواهیم کرد.

شکیبی نسب افزود: بندر بوشهر در سنوات گذشته نشان داده است که هر ظرفیتی که در آن ایجاد شده است را به نحو مطلوبی انجام داده و گامهای بعدی را انتظار داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به دغدغه استان و مردم شریف این مرز و بوم در خصوص بنادر تابعه، بنادر تابعه یکی از استراتژی‌ها و برنامه‌های ویژه ما خواهد بود که خوشبختانه مسئولان سازمان بنادر نیز به آن اهتمام ویژه ایی دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای خود بیان داشت: یکی از جدی ترین برنامه‌های توسعه‌ای این اداره کل در آینده توسعه با ذینفعان می‌باشد که با همکاری عزیزان آماده برداشتن گام‌های موثر و تاثیر گزار در خصوص این مهم هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: امید داریم تا با همدلی و  حمایت های همه جانبه مسئولان استانی شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بنادر استان باشیم و در این مسیر این اداره کل از تمامی ظرفیت های خود بهره خواهد گرفت.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت

آخرین اخبار: