بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران از ایزوایکو – ایزوایکو

1
زمان مطالعه: 1 دقیقه







 

 

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو روز جمعه 30 اردیبهشت 1401 دکتر محمدرضا زهیری مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی به همراه جمعی از همکاران و مدیران این شرکت از بخش های مختلف مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید کرده و از نزدیک  روند تعمیرات شناور ابوذر 1200 را بررسی کردند.

لازم به ذکر است که شناور ابوذر 1200  یک شناور از نوع لوله گذار و متعلق به شرکت تاسیسات دریایی است که در درای داک ایزوایکو و به دست  مهندسین داخلی این مجتمع صنعتی درحال تعمیرا دوره ای میباشد.

در خلال این بازدید جلسه مشترکی در سالن کنفرانس مجتمع ایزوایکو برگذار گردید که در این نشست طرفین مباحثی را در خصوص ظرفیتهای دو مجموعه مطرح کرده و جهت استفاده از این ظرفیتها در راستای ارتقاء بهره وری، تولید و ایجاد اشتغال و فرصتهای جدید همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز جلسه جمع بندی در شناور ابوذر 1200 برگذار گردید که دکتر زهیری ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد مجتمع ایزوایکو در روند تعمیر شناورهای C-MASTER و ABOUZAR1200 اذعان داشت؛ مجتمع ایزوایکو به عنوان یک مجموعه حرفه ای در زمینه پشتیبانی از صنعت دریایی فعالیت میکند و در آینده همکاری بیشتری را با این مجتمع خواهیم داشت، همینطور در تلاش هستیم تا پروژه های جدیدی برای همکاری مشترک با مجموعه ایزوایکو تعریف کنیم.

 

 






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

یک دیدگاه برای “بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران از ایزوایکو – ایزوایکو

  1. این شرکت تاسیسات دریایی به مدیرعاملی آقای زهیری به صدها پیمان کار بابت ساختمان جدیدشون بدهکارن و پولشون رو نمیدن!
    نه جواب نامه میدن و نه اجازه ملاقات حضوری!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت تقویت صادرات و واردات بین ایران و عمان در پی سفر رئیس‌جمهور به مسقط/ لزوم فعال‌سازی توافقنا‌مه «عشق‌آباد»

د خرداد 2 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان ، پهلوگیری خطوط کشتیرانی ایران در بنادر اصلی عمان را بسیار با اهمیت دانست و‌ابراز امیدواری کرد با سفر هیات بلندپایه ایرانی به عمان شاهد تردد کشتی‌های با پرچم ایران به بنادر اصلی عمان باشیم. محسن […]
تأکید رئیس اتاق ایران و عمان بر ضرورت تقویت صادرات و واردات دو کشور

همچنین بخوانید: