نیش دشمنان را با ذوالفقار پاسخ می دهیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی سه شنبه شب در یادواره شهدای هفت روستای نوشهر با بیان اینکه شهدا مردانه به میدان آمدند و جان و بهترین هدیه زندگی را در طبق اخلاص گداشتند، افزود: آنچه امروز افتخار این کشتی پرصلابت در دنیای ناصللابت و پرتلاطم جریان دارد زیرا مردم ایران مردانه ایستادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی و فتح خرمشهر با اظهار اینکه خرمشهر یعنی تمام ایران و ایران یعنی خرمشهر افزود: خون‌هایی که در خرمشهر ریخته شد، از گوشه و کنار ایران اسلامی بود که در آنجا اهدا شده است.

وی با عنوان این حرف و پیام شهدا، اقتدار بوده است، گفت: خون‌های ریخته شده در خرمشهر از سر سفره‌های ایرانی و مردپرور ایران اسلامی بود و هنوز این مسیر ادامه دارد و فتح خرمشهر تمام مناسبات را برهم ریخت و همه از جمله ارتشی، سپاهی و مردم در کنار هم بودند و همه با همدیگر حرف اقتدار را زدند.

دریادار ایرانی بامحکوم کردن ترور سرهنگ پاسدار خدایی گفت: این نشان می‌دهد که دشمنان هنوز نفهمیدند ایران زمین کجاست و ایرانی‌ها چه کسانی هستند.

وی با اشاره به تقدیم دو شهید در سانحه نیروهای هوایی گفت: این کهکشان همواره ستاره از آن خارج می‌شود و سفره‌ای که در کشور پهن است همواره جوشش دارد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مولا و ولی انقلاب همواره نسبت به نفوذ هشدار داده‌اند، گفت: دشمن تلاش دارد سفره ما ایرانی‌ها را جمع کند زیرا می‌داند از این سفره سرباز پرورش داده می‌شود و شاهد آن هستیم امروز دشمن به جان خودش افتاده است.

امیر ایرانی با اظهار اینکه طی ۳۷۰ سال گذشته دشمنان بارها با خودشان جنگیدند، گفت: این چشم آبی‌ها سال‌ها است که با خود می‌جنگند و ببینم در یمن، لبنان، سوریه و غیره چه می‌گذرد و دشمن قصد دارد سفره‌ها را جمع کند اما غافل است و خداوند چشم و دلشان را کور کرده است.

امروز دهه نودی ها قد علم می‌کنند

وی با بیان اینکه هزینه‌هایی که می‌دهیم ارزشی است و به عنوان ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی و مردم غیور ایران زمین در جهان مطرح است، گفت: اگر امروز دشمن همرزم ما را ترور کند فقط قصد خودنمایی دارد و فکر می‌کند ما دو هزار کیلومتر آن طرف را رها می‌کنیم و می بریم درحالی که این گونه نیست و با ترور هر رزمنده، رزمندگان دیگری می آیند و امروز دهه نودی ها قد علم می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت را وصیت و سفارش اول شهدا ذکر کرد و گفت: توصیه دیگر آنان این است که ما از ریشه علوی هستیم و مازندران قهرمان شهدای زیادی را تقدیم کرده است و گوشه گوشه این کشور یک کهکشان بزرگی است.

امیر ایرانی با عنوان اینکه هرجا ایرانی است، پرچم کشور بالا است، غفلت را سبب بروز نفوذ دانست و گفت: دشمن از غفلت استفاده می‌کند و نیش می‌زند اما نیش دشمن را با ذوالفقار پاسخ می‌دهیم و دشمن این مسئله را می‌داند.

وی با اظهار اینکه هزاران کانال در فضای مجازی درست شد تا جوانان ما را از سفره انقلاب و نظام بردارند، گفت: غفلت سبب نفوذ می‌شود ولی باید بدانیم که سلاح ما همان سلاح شهیدان و رمز ما همان رمز یاعلی، یا مهدی و یا زهرا (س) است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام دغدغه همرزمان ما این است که دل مولی آرام و راضی باشد و تجهیزات و سلاح ما همان سلاح شهیدان است و هنوز رمز عملیات‌های ما همانند دفاع مقدس است و این رمزها راهگشاست.

امیر ایرانی با اظهار اینکه ایران زمین شهدای زیادی را تقدیم کرده است، گفت: اگر احساس شود حرم و حریم دچار توطئه و تهدید است از قبل سربازان محکم ایستاده‌اند و پرچم در دستشان قرار دارد.

وی با اشاره به دست و پنجه نرم کردن با آمریکایی‌ها در دریا افزود: ما ریشه داریم و پشت سرما کوه‌های ایران قرار دارد و لرزش دشمنان ناشی از آن است که جایگاهی و ریشه‌ای ندارند ولی همواره پشتیبان ما هستند.

دشمن پشت تفنگ‌هایش می لرزد

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: دشمنان پشت تفنگ می‌لرزند زیرا اطمینانی ندارند و کسی پشتیبان آنها نیست و اگر امروز در اوج اقتدار ایستادیم به برکت خون شهیدان است و در همه عرصه‌ها ورود کردیم و حرف برای گفتن داریم و پرچم ایران با اقتدار در گوشه دریاها به اهتزاز درمی آید.

وی با اظهار اینکه دشمن با آنکه نزدیک شده ولی جرأت قدعلم کردن ندارد، ادامه داد: دشمن دانه دانه گل‌های ما را می چیند و باید هوشیار باشیم زیرا دشمن فقط یک سلاح به نام فضای مجازی و رسانه دارد و سلاح‌های دیگرش معنایی ندارد.

امیر دریادار ایرانی بابیان اینکه سلاح رسانه دارای آفتی است که همه را درگیر کرده است، افزود: ما در حوزه رسانه ضعیف عمل کردیم و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از معلمان خواست تا برگی از وصیت نامه شهیدان را در صبحگاه مدارس بخوانند و گفت: تمام دانشگاه ما این شهیدان است و انتقال این ارزش‌ها سبب می‌شود تا از گزندها درامان باشیم.

وی با بیان اینکه طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی به رغم تهدید و توطئه دشمن به عقب رانده شد، گفت: دشمن روز به روز به نابودی نزدیک تر و ضعیف‌تر می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراقب توطئه های دشمنان باشیم

چ خرداد 4 , 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم پاسدار علی عظمایی به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در جمع رزمندگان استان هرمزگان در شهر کنگ شهرستان بندرلنگه اظهارداشت: مدافعان و رزمندگان و مردم غیور ایران برای شکستن حصر آبادان و عملیات بیت المقدس با کمترین تجهیزات ایستادگی و […]

همچنین بخوانید: