بیانیه سازمان بنادر درباره توقیف 2 کشتی یونانی/ خدمه بازداشت نشده اند و در سلامت کامل هستند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی جمهوری اسلامی ایران ، علت توقیف ۲ فروند نفتکش یونانی در آب‌های خلیج فارس را برخی تخلفات دریایی عنوان ‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این بیانیه آمده است: ۲ فروند کشتی یونانی به دلیل  تخلفات دریایی صورت گرفته، فعلا توقیف شده اند و مسئله بر اساس شواهد، اسناد و مدارک در حال بررسی است و پس از تکمیل مدارک، اقدامات قضایی لازم صورت می گیرد.

سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تکذیب بازداشت خدمه این ۲ نفتکش یونانی، تصریح کرد: تمامی خدمه هر ۲ کشتی یونانی در صحت و سلامت کامل به سر می برند و در حالی که روی کشتی قرار دارند، مطابق قوانین بین المللی از آن ها محافظت، نگهداری و هر گونه خدمات لازم به آن ها ارائه می‌شود.

همچنین سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از متعهدین به کنوانسیون کار دریایی 2006 به تعهدات خود در قبال تمامی دریانوردان از جمله دریانوردانی که مهمان تلقی می شوند، عمل می کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عزم راسخ و ابتکار عمل باعث پیروزی در خرمشهر شد

ش خرداد 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران بعد از ظهر امروز در جمع جامعه اسلامی مهندسین، گفت: یکی از مشکلات کشور، استوار بودن در مسائل است. باید به یک بلوغی در جامعه برسیم که مسئولیت اتفاقات را بپذیریم و کاستی‌ها […]

همچنین بخوانید: