۱۵۳ هکتار از زمین‌های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک واگذار شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ سعید شعبانیان امروز در مراسم اهدای اسناد ۱۵۳ هکتار از زمین‌های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک در محل نیروی دریایی کنارک اظهار داشت: تقدیم اسناد ۱۵۳ هکتار زمین هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم کنارک است و امیدوارم به‌زودی این اسناد به افراد مستحق تحویل داده شود.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ارتش همیشه خادم مردم است و از هیچ کوششی برای کمک به مردم دریغ نمی‌کند. سیلاب و آبگرفتگی معابر در کنارک مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورد که خسارت سنگینی به مردم وارد شد بنابراین می‌طلبد مسئولان هرچه سریع‌تر به مشکلات مردم در زمینه جمع‌آوری آب‌های سطحی توجه و اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ۱۵ سال طول کشیده تا تحویل اراضی به مردم کنارک نهایی و محقق شود که مردم سریعاً ساخت و ساز را آغاز کرده و در منازل مستحکم ساکن شوند. همه مسؤولان و دست اندرکاران وظیفه دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمین‌ها را به مردم تحویل دهند و نباید مردم همچنان چشم انتظار بمانند.

حسین مدرس خیابانی با اشاره به اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری به کندی پیش می‌رود بنابراین نیاز به تخصیص اعتبار و پیگیری فوری است. معطلی پروژه‌های نیمه‌تمام در سال‌های بعد هزینه‌های بیشتری دارند و برای تکمیل آن‌ها باید دو برابر بودجه تخصیص پیدا کند.

وی گفت: بیمارستان نیروی دریایی و هوایی باید هر چه سریع‌تر به مردم کنارک خدمات بدهد و اینکه مدیریت این طرح دست چه کسی باشد مهم نیست فقط باید به مردم کنارک خدمات دهی داشته باشد. سواحل مکران ظرفیت‌های زیادی دارد ولی مردم آن در همجوار دریا به آب شیرین دسترسی ندارند. ظرفیت یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی فرصت خوبی برای توسعه است بنابراین زیرساخت‌ها باید هرچه زودتر آماده شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارتقای همکاری شیلات هرمزگان با پارک علم و فن آوری راهگشای است

ی خرداد 8 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش ایرنا ،عبدالرسول دریایی روز یک‌شنبه در دیدار با رییس پارک علم و فناوری هرمزگان و بازدید از برج فن آوری هرمز، با اشاره به اهمیت لزوم تعامل بیشتر و ورود پارک علم و فن آوری به حوزه های مختلف شیلات تامین انرژی ارزان برای […]

همچنین بخوانید: