حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با حکم معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، حسین یونسی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در این حکم بر “رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات‌عامل شورای‌عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای امور”؛ “بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی” و “ارتقاء ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، حفظ محیط‌زیست دریایی و امنیت دریانوردی( ISPS Code)” تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی گیلان بر “اهتمام در جهت توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بنادر استان گیلان از ترانزیت منطقه‌ای دریای خزر” ؛ “جدیت در پیاده‌سازی مدیریتی مشارکتی و استفاده از نظرات کارشناسان” و ” فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک” تاکید کرد.

شایان ذکر است که حسین یونسی با ۲۳ سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی،  کارشناس مهندسی دریا و کارشناس ارشد امور دریایی و پیش از این معاون مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

معاون امور دریایی و بندری اداره‌کل بندر و دریانوردی امیرآباد، رئیس امور دریایی مجتمع بندری انزلی، معاون امور دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و رئیس اداره آموزش مجتمع بندری امام خمینی(ره) از مهم ترین سوابق اجرایی حسین یونسی است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتی خودران در اقیانوس آرام سفر کرد

د خرداد 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس «HD هیوندای» اعلام کرد یک تانکر ۱۲۲ هزارتنی مخصوص انتقال گاز طبیعی مایع به نام «پریسم کوریج» نخستین کشتی است که با کمک فناوری خودران مسافت ۱۰ هزار کیلومتر در اقیانوس را طی کرده است. به گزارش مرین‌پرس به نقل از نیواطلس، شرکت آویکاس(Avikus) زیرمجموعه […]

همچنین بخوانید: