مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا منصوب شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین تکریم و معارفه مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا که با حضور ریاست اداره عقیدتی سیاسی نداجا، فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان و معاون اداره عقیدتی سیاسی نداجا، در قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا بندرعباس برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین صنعت پور، ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: قرآن کریم، علاوه بر تجارت مادی، از تجارت معنوی سخن گفته است که نجات‌بخش است و آن ایمان به خدای متعال و رسول خدا و جهاد با مال و جان است.

حجت‌الاسلام صنعت پور، در ادامه گفت: هجرت، از مفاهیم مقدس و از کلید واژه های قرآنی است؛ هجرت ظاهری، دل کندن از دار و دیار و رها کردن دلبستگی های ظاهری و قدم گذاشتن در مسیر سختی هاست و البته دوری از پلیدی ها و رذائل، هجرتی باطنی است که قرآن کریم از آن یاد می کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا، تصریح کرد: افتخار روحانیون ما در عرصه جهاد فرهنگی، حضور همپای با مجاهدان است؛ آنهایی که محیط های آرام علمی را به قصد ادای وظیفه رها کرده و برای تبلیغ معارف دینی، در میدان حضور پیدا کردند.

در پایان، ضمن تشکر از خدمات خالصانه حجةالاسلام حمید بهار لو، حجةالاسلام جعفر صمدی به عنوان مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نداجا معرفی شد

همچنین، خادمان آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید، در آستانه ولایت باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، با حضور در شهر بندرعباس، پرچم متبرک آن حرم عزیز را در آیین تکریم و معارفه مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت، به قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، آوردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واژگونی مرگبار قایق بادی در دریای محمودآباد

ج خرداد 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سعید خادمی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار مرین‌پرس افزود:عصر امروز اعضای یک خانواده آملی در شهرک خانه دریا با استفاده از یک قایق بادی وارد آب شدند که به دلیل طوفانی بودن دریا غرق شدند. وی با بیان اینکه اعضای این خانواده فاقد […]

همچنین بخوانید: