معرفی ۱۲ متقاضی دریافت تسهیلات بنیاد برکت به بانک‌ها در آبادان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان رییس اداره شیلات آبادان گفت: به فراخور اقلیم منطقه در زمینه صید و صیادی و آبزی‌پروری ۱۲ متقاضی دریافت تسهیلات بنیاد برکت به بانک‌ها معرفی شده است.

موسی کاکایی در گفت و گو با مرین‌پرس تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات بنیاد برکت در سال جاری را ۱۲ نفر اعلام و اظهارکرد: به فراخور اقلیم منطقه در زمینه صید و صیادی و آبزی پروری با استفاده از تسهیلات بنیاد برکت با کارمزد نسبی از طریق بانک‌های عامل نظیر صندوق کارآفرینی امید، بانک پارسیان و … اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳ تسهیلگر بنیاد برکت در محدوده بخش مرکزی، چوئبده (تنگه ۳)، اروند کنار و دهستان نوآباد با فرهنگ سازی در بین جامعه هدف، تشویق و ترغیب متقاضیان در راستای پرورش آبزیان در حال همکاری هستند.

کاکایی با بیان اینکه به فراخور اقلیم منطقه در زمینه صید و صیادی و آبزی پروری ۱۲ متقاضی دریافت تسهیلات بنیاد برکت به بانک‌ها معرفی شده است، گفت: در سال‌های گذشته برای ۷۶ طرح شیلاتی خرد با حمایت این بنیاد در مناطق کم برخوردار و روستایی به مبلغ ۳۸ میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

رییس اداره شیلات آبادان تصریح کرد: همچنین سقف پرداخت تسهیلات به متقاضیان از ۵۰ میلیون تومان در سال ۹۹ به ۱۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش ۳۰ درصدی هزینه شناور‌های مسافری با اختصاص سوخت یارانه‌ای

ش خرداد 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مرین‌پرس، درباره مصوبه جدید هیئت وزیران مبنی بر یارانه‌ای شدن ۸۰ درصد سوخت مصرفی شناورهای مسافری که در مسیرهای بین‌المللی تردد می‌کنند، اظهار داشت: حدود یک سوم هزینه حمل‌ونقل دریایی مربوط به سوخت است و در این رابطه باید چاره‌اندیشی می‌شد که در […]

همچنین بخوانید: