امید دنیا به انقلاب اسلامی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سردار علی رضا تنگسیری عصر دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم عشایری کشور با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و جان خود را فدا کردند تا ایران و ایرانی بماند و امنیت در کشور برقرار باشد.

وی به دوران کرونا و شرایط کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: کادر پزشکی، پرستاران قهرمان و جهاد گران عرصه درمان در زمانی که کسی جرأت حضور در بیمارستان‌ها را نداشت شتافتند و هموطنان خود را یاری کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه وصیت ۹۰ درصد از شهدا حمایت و یاری ولایت فقیه و اسلام است، تصریح کرد: تا زمانی که در این مسیر هستیم هیچ دشمنی جرأت دست درازی به انقلاب و نظام را ندارد.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه عشایر در زمانی که آبادان محاصره بود برای دفاع از خاک میهن وارد عمل شدند، مطرح کرد: عشایر در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند.

وی افزود: تا زمانی که در این راه با ایمان به خدا هستیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امید دنیا به انقلاب اسلامی است، اعلام کرد: امروز در مسیری هستیم که شهدا حاضر و ناظر هستند.

سردار تنگسیری با اشاره به دزدی کشتی ایران توسط انگلیسی‌ها در سال ۹۸ گفت: رهبر انقلاب در ۲۵ تیر ۹۸ سخنرانی و اعلام کردند که انگلیس خبیث کشتی ما را می دزدد ولی جمهوری اسلامی این مهم را بی جواب نمی‌گذارد که کمتر از ۲۴ ساعت پس از سخنرانی مقام معظم رهبری کشتی متخلف انگلیسی در آب‌های خلیج فارس با رشادت و فداکاری نیروهای دریایی ایران توقیف شد.

وی به توقیف غیر قانونی کشتی ایرانی توسط یونان اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به جای آن دو کشتی یونانی را در کمترین زمان توقیف کرد که این مسئله نشان دهند عزت و اقتدار ایران می‌باشد و بیان کننده آن است که هیچ کشوری در جهان اجازه بی احترامی به ایران و ایرانی را ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن از لباس بختیاری می ترسد، عنوان کرد: مردم دلاور، غیور و غیرتمند بختیاری باید به فرهنگ خود افتخار کنند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی در دست‌اندازی دشمن به کشتی‌های ایران

د خرداد 30 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار تنگسیری در برنامه یادواره ۵۷ شهید مدافع حرم جامعه عشایری در شهرکرد، با ادای احترام، سلام و درود به شهدای مدافع حرم و سید شهیدان مدافع حرم شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت […]

همچنین بخوانید: