توسعه بنادر کشور با ایجاد وحدت رویه در انتخاب سرمایه گذاران/ ضرورت رعایت اصل برابری حقوق سرمایه گذاران با شرکت در مزایده های عمومی بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه بنادر کشور با ایجاد وحدت رویه در فرآیند شناسایی و انتخاب سرمایه گذاران اهل، دست یافتنی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یداللهی در نشست هم اندیشی تبیین و تدوین فرآیند و ضوابط اجرایی سرمایه گذاری در بنادر کشور با حضور کارشناسان و سرمایه گذاران، اظهار داشت: رشد و توسعه بنادر کشور با جذب سرمایه گذاران، ایجاد وحدت رویه در فرآیند شناسایی و انتخاب سرمایه گذاران اهل، رعایت اصل برابری حقوق سرمایه گذاران با شرکت در مزایده های عمومی و افزایش توان و ترافیک بندری و دریایی، محقق می شود.

 

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: اقتصاد ایران نیازمند توسعه “دریا پایه” است تا از این طریق شاهد پویایی و رونق اقتصاد و تجارت کشور باشیم، ضمن اینکه به منظور جذب سرمایه گذاران بندری و ارتباط موثر با کشورهای همسایه، ضرورت دارد بازار داخلی و همسایه به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد استفاده مطلوب از پسکرانه بنادر باشیم.

 

بر اساس این گزارش، در این نشست، روش اجرایی انتخاب سرمایه گذار، ارزیابی توان انجام کار متقاضیان، معیارها و شاخص های سنجش طرح های سرمایه گذاری، نحوه رسیدگی به شکایات، وظایف و مسوولیت های کمیته ها و کارگروه ها، فرآیندها و تشریفات اجرایی صدور مجوز بهره برداری اعم از موقت و دائم، خاتمه و فسخ قرارداد، بررسی تاخیرها، بازنگری قراردادها و‌نظارت بر قراردادهای سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زمان توقف و تخلیه کشتی‌های کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد

ش تیر 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهران میدری در گفتگو با مرین‌پرس افزود: یکی از این پایانه‌های غلات در بندر امام خمینی تا پایان سال ۱۴۰۱، و دو پایانه دیگر تا سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسند. وی اظهار داشت: با ساخت و بهره برداری از سه پایانه مکانیزه غلات، تخلیه و بارگیری […]

همچنین بخوانید: