دریانوردان نمونه استان هرمزگان معرفی شدند 

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد «مرضیه میرزایی»، درحوزه ارائه خدمات اسنادی به دریانوردان و «سعید دلیر»، پزشک یار شناور ناجی به پاس ارائه خدمات مطلوب پزشکی به افراد مضطر از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان دریانوردان نمونه سال ۱۴۰۰ معرفی و از خدمات ارائه شده تقدیر شد. 
 مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد شعار «سفر دریایی از گذشته تا حال، تجربه‌ات را به اشتراک بگذار» و تجلیل از دریانوردان نمونه سال ۱۴۰۰ ارگان‌های دریایی با حضور مقامات ارشد نظامی دریایی ارتش و سپاه جمعی از مدیران و  ارشد ارگان‌های دریایی و دریانوردان نمونه کشور برگزار شد. 
تاریخچه نام‌گذاری روز دریانورد به کنفرانس دیپلماتیک بازنگری کنوانسیون استانداردها، آموزش و گواهینامه‌های دریانوردی (STCW) برمی گردد که در ژوئن ۲۰۱۰  میلادی در شهر مانیل برگزار شد. 
یکی از مهم ترین مصوبه های کنفرانس مانیل، برگزاری آیین روز دریانورد و قدردانی از زحمات دریانوردان کشورهای عضو ؛ در ۲۵ ژوئن هر سال است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش‌بینی ۱۲ تا ۱۶ ماه زمان برای احیای خلیج گرگان/ آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها تا پایان فصل تابستان

س تیر 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: پیش بینی می شود که احیای خلیج گرگان۱۲ تا ۱۶ ماه آینده به پایان برسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، الله یار اسعدی درباره احیای خلیج گرگان، اظهارداشت: لایروبی کانال‌های آشوراده، چپاقلی و […]
پیش‌بینی ۱۲ تا ۱۶ ماه زمان برای احیای خلیج گرگان/ آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها تا پایان فصل تابستان

همچنین بخوانید: