برقراری امنیت اقتصادی از عمق دریا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در هر نقطه از اقیانوس‌ها لازم باشد حاضر می‌شویم و از اقتدار کشور دفاع می‌کنیم.

به گزارش مرین‌پرس، شهرام ایرانی در مراسم روز جهانی دریانورد، تصریح کرد: اسکورت مستقیم و غیرمستقیم کشتی‌های تجاری توسط ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش، و این در حالی است که نیروهای ما در اقیانوس هند مستقر هستند و امنیت را برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: سربازان مردم در نیروی دریای ارتش با هرگونه کج خلقی با اقتدار مبارزه می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر کمک رسانی سربازان نیروی دریایی ارتش به سایر شناورهایی که در دریا گرفتار می‌شوند گفت: گرچه شناورهای خودشان در همان حوالی هستند ولی غیرت ندارند و ما به آنها کمک می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سربازان نیروی دریایی ارتش در هر اقیانوسی که لازم باشد حاضر می‌شوند، تصریح کرد: ایرانی‌ها فقط و فقط حافظ صلح هستند و خواهان جنگ نیستند مگر اینکه دشمنان ما بالاتر از قد و قواره خود حرف بزنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با گرامیداشت دریانوردان جان باخته سانحه سانچی گفت: این دریانوردان تا آخرین لحظه جان خود ایستادند گرچه می‌دانستند جان خود را فدا خواهند کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت شناورهای مورد نیاز نیروی دریایی سپاه در داخل

س تیر 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای مورد نیاز نیروی دریایی سپاه در داخل کشور ساخته می شود. به گزارش مرین‌پرس، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم روز جهانی دریانورد با اشاره به توقیف دو نفتکش ایرانی در آب‌های خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: پیش […]

همچنین بخوانید: