اولین گردهمایی تخصصی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بنادر کشور ۱۲ تیر برگزار می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و‌ پدافند غیرعامل سازمان‌بنادر و دریانوردی از برگزاری اولین گردهمایی و نشست تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بنادر کشور در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌دریانوردی،  عبدالله جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: در این گردهمایی که روسای سازمان های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کشور و نیز جانشین وزیر راه و شهرسازی در مدیریت بحران و مدیران ارشد سازمان بنادر حضور خواهند یافت، گزارش اقدامات و‌عملکرد مسئولین امور مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بنادر کشور ، موردبررسی خواهد گرفت.

به گفته مدیر ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و‌ پدافند غیرعامل سازمان‌بنادر و دریانوردی، طی روز دوم تعداد ۲ کارگاه آموزشی با موضوعات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل توسط اساتید مجرب مدعو برای بنادر برگزار خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیری 11 میلیون تن کالا در بندر امام(ره) طی سه ماهه نخست سال جاری

چ تیر 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه     نزدیک به 11 میلیون تن انواع کالا از ابتدای امسال تاکنون در مجتمع بندری امام خمینی(ره) و صنایع همجوار تخلیه و بارگیری شده است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، تخلیه کالا‌ها در سه ماهه نخست سال جاری بندرامام(ره) با […]
تخلیه و بارگیری، بندر امام(ره)،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: