کسب رتبه برتر سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه پدافند شیمیایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سازمان پدافند غیرعامل کشور، به پاس اقدامات موثر و راهبری مناسب رزمایش ها و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در حوزه پدافند شیمیایی ، از سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان یکی از سازمان‌های برتر کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌دریانوردی، همزمان با سالروز بمباران شیمیایی سردشت و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی، از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و با همکاری دانشگاه بقیه الله (عج) طی روزهای هفتم و هشتم تیرماه ۱۴۰۱ در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور سردار جلالی رییس پدافند غیرعامل کشور و سایر مسئولان لشکری و کشوری، همچنین مسئولان حوزه HSE ، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمانها و شرکتها و صنایع مختلف کشور برگزار شد، به پاس اقدامات موثر و راهبری مناسب رزمایش ها و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در حوزه پدافند شیمیایی از سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان یکی از سازمان‌های برتر کشور تقدیر بعمل آمد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار وضعیت اضطراری اقیانوسی

چ تیر 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/خراسان رضوی دبیرکل سازمان ملل می‌گوید که اقیانوس‌های بیمار در وضعیت اضطراری قرار دارند. به نقل از خبرگزاری فرانسه، کنفرانسی با تاخیر طولانی‌مدت در مورد چگونگی بازگرداندن سلامت متزلزل اقیانوس‌های جهانی در لیسبون آغاز شد و رئیس سازمان ملل گفت که دریاهای جهان در مسیر بحرانی […]

همچنین بخوانید: