شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون‌های دریانوردی غرب استان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “قاسم عسکری نسب”اظهارداشت: با فعال شدن مرکز آزمون‌های دریانوردی در سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان این مرکز پذیرای بیش از ۹۰۰ دریانورد آقا و خانم بوده است.

وی ادامه داد: در راستای تاکید سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران به مرکز استان برای انجام آزمون‌های دریانوردی ۲ آموزشگاه در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان و یک هنرستان دریایی در غرب هرمزگان فعال می‌باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مرکز آزمون‌های دریانوردی غرب هرمزگان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW برگزار و نسبت به پایش دریانوردان در سمت‌های افسردومی و فرماندهی کشتی‌های زیر ۵۰۰ تن اقدام می‌کند و در آینده‌ای نزدیک نیز متقاضیان دوره‌های موتورخانه و سمت‌های بالاتر نیز در دستور کار قرار دارند.

عسکری نسب اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون‌های دریانوردی در سامانه جامع امور دریانوردان به آدرس اینترنتی https://seafarer.pmo.ir/Portal/Home/index درج شده است.

گفتنی است؛ مرکز آزمون‌های دریانوردی در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان با همکاری معاونت دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اداره امتحانات مرکز استان از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲هزار میلیارد ریال صرف اجرای طرح ارتباط خشکی با خزر درگمیشان می‌شود

چ تیر 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه اسماعیل جباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طرح ارتباط خشکی با دریای خزر در شهرستان گمیشان با هدف رونق تولید در حوزه شیلات با انتخاب پیمانکار در دست اجراست.وی برقراری دوباره ارتباط فعالیت های شیلاتی از جمله تولیدکنندگان و یگان […]
۲هزار میلیارد ریال صرف اجرای طرح ارتباط خشکی با خزر درگمیشان می‌شود

همچنین بخوانید: