شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،”قاسم عسکری نسب اظهارداشت: با فعال شدن مرکز آزمون‌های دریانوردی در سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان این مرکز پذیرای بیش از ۹۰۰ دریانورد آقا و خانم بوده است.

وی ادامه داد: در راستای تاکید سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران به مرکز استان برای انجام آزمون‌های دریانوردی ۲ آموزشگاه در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان و یک هنرستان دریایی در غرب هرمزگان فعال می‌باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مرکز آزمون‌های دریانوردی غرب هرمزگان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW برگزار و نسبت به پایش دریانوردان در سمت‌های افسردومی و فرماندهی کشتی‌های زیر ۵۰۰ تن اقدام می‌کند و در آینده‌ای نزدیک نیز متقاضیان دوره‌های موتورخانه و سمت‌های بالاتر نیز در دستور کار قرار دارند.

عسکری نسب اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون‌های دریانوردی در سامانه جامع امور دریانوردان به آدرس اینترنتی https://seafarer.pmo.ir/Portal/Home/index درج شده است.

گفتنی است؛ مرکز آزمون‌های دریانوردی در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان با همکاری معاونت دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اداره امتحانات مرکز استان از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایدرو با تمام توان از صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو حمایت می کند

چ تیر 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تمام توان از صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو حمایت خواهد کرد تا بر چالش ها فائق آمده و با رفع این مشکلات مسیر برای ادامه فعالیتهای مهم و استراتژیک این مجموعه عظیم صنعتی هموار […]

همچنین بخوانید: