هم اندیشی تعاونی های لنج داران و مدیر بنادر و دریانوردی آبادان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نشست هم اندیشی تعاونی های لنج داران و صاحبان کالا با مدیربنادر و دریانوردی آبادان به منظور تسهیل روند صادرات و واردات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، کامبیز مالکی زاده؛ مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در نشست با تعاونی های لنج داران، صاحبان کالا و ترخیص کاران آبادان به منظور تسهیل در روند صادرات و واردات، گفت: کوتاه کردن و تسهیل  فرآیند کار تجار، لنج داران و سرمایه گذاران ضرورت دارد چرا که فعالیت تمام شناورها، لنج های سنتی و صاحبان کالا، سبب رونق اقتصادی می شود.

وی افزود: نباید از ظرفیت اشتغال دریایی غافل شد چرا که مردم آبادان و خوزستان اغلب از همین طریق امرار معاش می کنند لذا هر گونه موانع در کسب و کار لنج داران و صاحبان شناورها ارتباط مستقیمی با معیشت و زندگی آنها دارد.

مالکی زاده با بیان اینکه لنج داران، صاحبان شناورها و فعالان در این عرصه در محافظت از مرز دریایی نقش آشکار و موثری دارند، گفت: توسعه بنادر آبادان، یکی از برنامه های مهم سازمان بنادر است که با هدف ایجاد فضایی مناسب برای کار و تجارت دنبال می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد چشمگیر تجارت با همسایگان با افزایش ناوگان دریایی در جنوب و شمال ایران/ آغاز ترانزیت ۱۰ میلیون تنی کالا از روسیه از طریق ایران/ پیگیری حذف صدور ویزای سفر به کویت

چ تیر 15 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رشد چشمگیر تجاری با کشورهای همسایه از طریق افزایش ناوگان دریایی در جنوب و شمال ایران گفت: ترانزیت ۱۰ میلیون تنی کالا از روسیه از طریق ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس، […]
علی اکبر صفایی،معاون وزیر راه ،مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: