مکانیزه شدن مزارع پرورش ماهی در کهگیلویه و بویراحمد ضرورت دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمزه جانبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از ظرفیت های آبزی پروری در مناطق سردسیری استان تکمیل شده گفت: مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی یکی از راهکارهای توسعه صنعت شیلات در مناطق سردسیری  استان بشمار می رود.

 جانبازی اضافه کرد: مطالعات انجام شده نشان می دهد اجرای طرح مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی به افزایش ۳۳ درصدی تولید ماهی در کهگیلویه و بویراحمد منجر می شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پرورش ماهی استان در زمان حاضر ۱۸هزار تن است بیان کرد: تحقق مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تولید در استان را به سالیانه ۲۷ هزار تن افزایش می دهد.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای تبدیل ۲۵۸ مزرعه پرورش ماهی استان نیاز به ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره برداری از 2000 میلیارد تومان پروژه در بندر امام (ره) در هفته دولت/ انجام سفرهای اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان

پ تیر 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری 2000 میلیارد تومان پروژه در بندر امام خمینی (ره) طی هفته دولت خبر داد و گفت: این اتفاق موجب اشتغالزایی فراوان و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.   به گزارش پایگاه […]
علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، بندر امام

همچنین بخوانید: