بسیج امکانات نیروی دریایی سپاه برای آبرسانی به مناطق محروم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، ناو سالار محمد نجفی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر اظهار داشت: تعامل و همکاری بسیار بسیار خوبی بین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و نیروی دریایی سپاه وجود دارد.

وی با اشاره به روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی در استان بوشهر گفت: نیروی دریایی سپاه برای تسریع در جهاد آبرسانی همه امکانات بسیج کرده است.

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تکمیل این طرح‌ها در اولویت قرار دارد اظهار داشت: در راستای تأمین نیاز آب شرب نقاط محروم و کم برخوردار تمامی امکانات نیروی دریایی سپاه برای تسریع در اجرا پروژه‌ها بسیج شده است.

نجفی از افزایش ماشین‌آلات و تأمین مصالح برای تسریع در اجرای پروژه‌ها خبر داد بیان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی تعدادی از طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تا هفته دولت تکمیل و افتتاح شود.

در این نشست مقرر شد در هفته دولت پروژه‌های خط انتقال آب بندر رستمی، روستاهای سمل و گلنگون در شهرستان تنگستان جمعاً به طول شش هزار و ۸۷۰ متر و خط انتقال آب ارم – دهرود در شهرستان دشتستان به طول سه هزار و ۶۰۰ متر به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود.

کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه مخزن ذخیره آب به ظرفیت پنج هزار مترمکعب تنگ‌ارم دشتستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمایه گذاری ایران در خرید و ساخت کشتی برای فعالیت در دریای خزر

پ تیر 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در خرید کشتی و ساخت کشتی برای فعالیت دریای خزر به سرعت سرمایه گذاری می کنیم. به گزارش تین نیوز، علی اکبر صفایی این مطلب را چهارم خرداد ماه امسال در نشست بررسی […]

همچنین بخوانید: