آغاز تمرین دریایی امنیت پایدار ۱۴۰۱ در دریای خزر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این تمرینات هر ساله در نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود، گفت: تمرین دریایی امنیت پایدار ۱۴۰۱، با شرکت انواع یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش اعم از ناوهای موشک انداز، بالگرد و پهپادهای دریا پایه و سامانه‌های جنگ الکترونیک و همچنین یگان‌های تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش آغاز شد.

وی افزود: این تمرین دریایی از امروز به مدت دو روز در سه سطح آبی، خاکی و هوایی به منظور سنجش عملکرد سامانه‌ها، ارزیابی کارکنان و انتقال تجربه از نسل قدیم به جدید در دریای خزر برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، دریای خزر را دریای صلح و دوستی بین کشورهای همسایه دانست و اضافه کرد: به احدی اجازه نخواهیم داد تا نظم و امنیت این دریا را بر هم بزند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکان افزایش ترانزیت کالا بین روسیه و ایران تا ۳۰ میلیون تن/ تمدید قرارداد ادامه فعالیت شرکت هندی در بندر چابهار طی هفته آینده

ج تیر 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه امکان افزایش ترانزیت کالا بین روسیه و ایران تا ۳۰ میلیون تن وجود دارد، ‌گفت: بنادر یکی از بخش‌های بسیار مهم در حوزه تجارت و ترانزیت کالا […]
جلیل اسلامی، معاون امور بندری سازمان بنادر، ترانزیت کالا، قرارداد هند، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: