نجات یک فروند شناور تجاری باری با امداد رسانی یگان شناوری  ناوتیپ

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از نیروی دریایی سپاه، حوالی ظهر یکشنبه ۱۹ تیرماه یک فروند شناور تجاری باری با نجات و امداد رسانی یگان شناوری ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در نزدیکی سواحل پارسیان از غرق شدن نجات و برای رفع مشکل به اسکله شناوری منتقل شد.

این شناور باری که از مقصد بندر دبی امارات به سمت بندر گناوه با 100تن بار لوازم خانگی در حرکت بود در موقعیت نزدیک سواحل شهرستان پارسیان دچار آبگرفتگی شدید می شود و ساعت 1100مورخه19تیرماه درخواست کمک می نماید که با حضور به موقع و کمک رسانی شناورهای ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از غرق شدن نجات می یابند.

بر همین اساس، شناور مذکور برای انجام تعمیرات مربوطه و رفع مشکل موتوری پیش آمده به اسکله بندر پارسیان منتقل می شود و تمامی خدمه و ملوانان شناور در صحت و سلامت کامل هستند.

ملوانان و خدمه شناور مربوطه از اقدام جهادی و انسان دوستانه دلاوران ازجان گذشته نیروی دریایی سپاه تشکر و قدردانی کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۱۶ درصدی صادرات از بندر چوئبده در بهار امسال

ی تیر 19 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه صادرات کالا از بندر چوئبده آبادان در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،کامبیز مالکی زاده؛ مدیربنادر و دریانوردی آبادان گفت: بنا بر اعلام سامانه آمار سازمان بنادر […]
کامبیز مالکی زاده، مدیربنادر و دریانوردی آبادان،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: