آغاز تخلیه روغن خوراکی از ۲ شناور حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



تخلیه روغن خوراکی از ۲ فروند شناور حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی‌کرجی‌ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان  اظهارداشت: تخلیه ۲ فروند شناور حامل روغن خوراکی حامل ۷۹ هزار و ۳۵۷ تن در بندر شهید رجایی آغاز شده و طی ۱۰ روز آینده تخلیه محموله‌های این ‌کشتی‌ها به پایان می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه پنج هزار تن روغن از این شناورها تخلیه می‌شود، تصریح کرد: محموله های یاد شده از طریق لوله‌هایی که به مخازن مربوط شده‌اند، منتقل و تخلیه می‌شوند.

 

محمدی کرجی‌ران بیان کرد: درحال حاضر ۲ فروند کشتی حامل روغن و گندم نیز به مجموع ۷۸ هزارتن در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که پس از طی فرآیند رویه گمرکی و اسنادی در اسکله‌های اختصاصی بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه کالاها آغاز خواهد شد.

 

از ابتدای امسال تا کنون سه فروند کشتی به تناژ ۱۱۱ هزار تن در بندر شهید رجایی پذیرش و تخلیه شده است. درحال حاضر بیش از ۱۱۹ هزار تن روغن خام به عنوان ذخیره استراتژیک در مخازن بندر شهید رجایی وجود دارد که پس از اعلام بار از سوی صاحبان کالا به سراسر کشور ارسال می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام حمایت سازمان بنادر از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با HSE

ش تیر 18 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت حمل‌ونقل دریایی و عملیات در بنادر کشور، اداره کل HSE سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد از پایان‌نامه‌ های تحصیلات تکمیلی، به صورت مالی، علمی و معنوی حمایت می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان […]
عبدالله جعفری، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر، پایان نامه های دانشجویی،HSE

همچنین بخوانید: