مدیر جدید بندر گناوه معرفی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



آیین تودیع و معارفه رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه با حضور فرماندار، مدیرکل و معاونین اداره بنادر و دریانوردی بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در مراسم تودیع داوود بهادری  و معارفه کیامرث جوکار؛ مدیر جدید اداره بندر گناوه گفت:  همگان بر حساسیت و اهمیت بندر گناوه مطلع هستند چراکه به عنوان نخستین بندر کشور است که از سوی سازمان بنادر به بخش خصوصی واگذار شده و برای سازمان بنادر در حوزه بنادر کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اشتغال بیش از ۷۵ درصد مردم گناوه ارتباط مستقیم با دریا و دریانوردی دارد که بر همین اساس توجه ویژه به مطالبات مردم، تکریم و پاسخگویی شایسته در اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در گناوه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر ادامه داد: اکنون طرح توسعه بندر گناوه بسیار حساس و با اهمیت است که باید با تعامل و استفاده از خرد جمعی با نهایت کیفیت اجرایی شود.

وی گفت: داوود بهادری با فعالیت در بنادر جنوبی و شمالی استان بوشهر تجربه ارزنده‌ای کسب کرده است که در ادامه نیز از توانایی و تجارب ارزنده وی استفاده خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: کیامرث جوکار نیز از نیروهای شایسته اداره کل با ۹ سال سابقه فعالیت در بندر شهید رجایی و ۶ سال فعالیت در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که انتظار می‌رود منشاء خدمات شایانی برای بندر نشینان گناوه و ریگ باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل کشتیرانی: هیچ یارانه‌ای از دولت نگرفته‌ایم

د تیر 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس روسیه پس از شدت گرفتن تحریم‌های اروپایی، بارها از کشورهای همسایه خواستار افزایش همکاری‌های تجاری بوده و ایران با حضور در توافقنامه نوستراک، علاوه بر صادرات کالا به روسیه، می‌تواند از این فرصت منطقه‌ای برای فعالسازی کریدور شمال- جنوب و افزایش درآمدهای ترانزیتی استفاده کند […]

همچنین بخوانید: