کشف محموله‌های ذرت سرقتی به وزن بیش از پنج تن در بندر امام

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مأموران یگان حفاظت بندر امام(ره) دو محموله‌ ذرت سرقتی به وزن حدودا دو و سه تن و به ارزش بیش از 550 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،، حافظ دوم مسعود صفات؛ فرمانده یگان حفاظت بندر امام خمینی(ره) با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی صورت گرفته از دو دستگاه کامیون که تحت پوشش کامیون حمل داخلی و خالی از محموله برای خروج به دروازه شماره یک مجتمع بندری امام خمینی(ره) مراجعه کرده بودند، حین بازرسی بیش از 5 تن محموله سرقتی ذرت جاسازی شده از آنها  کشف شد. 

وی افزود: به منظور تکمیل پرونده کامیون های مذکور حسب دستور مراجع قضایی در محل این یگان توقیف و پرونده مقدماتی به دادستان بندر امام خمینی(ره) ارسال شد. 

یادآور می‌شود با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی مأمورین یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره) به عنوان ضابطین قضایی مطمئنا با همکاری و هوشیاری عوامل و دستگاه‌های مسئول در خروج کالاهای تجاری و غیرتجاری از این مجتمع پهناور بندری بیش از پیش شاهد افزایش سطح امنیت کالا خواهیم بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وظیفه مالکان کشتی در مورد کمک به کارخانجات کشتی سازی داخلی چیست؟

د تیر 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس یک فعال بخش حمل و نقل دریایی معتقد است مالکان کشتی در مورد انتقال تکنولوژی و یا کمک به کارخانجات کشتی سازی داخلی که از هیچ الگوی اقتصادی برخوردار نیستند، وظیفه ای ندارند. به گزارش تین نیوز، علی اکبر غنچی که سابقه فعالیت در بخش […]

همچنین بخوانید: