معاون فرماندار دیلم: محدوده ایمن شناگاه‌های این شهرستان مشخص شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز چهارشنبه به نقل از اسماعیل عباسی در نشست کارگروه ساماندهی سواحل این شهرستان افزود: شهرداری‌های بندر دیلم و امام حسن با همکاری، ادارات بندر و دریانوردی و ورزش و جوانان این شهرستان در تعیین و معرفی شناگاه‌های ایمن برنامه ریزی لازم داشته باشند.

وی اظهارداشت: ادارات مربوطه، لیست ناجیان غریق مستقر در سواحل شهرهای دیلم و امام حسن را  به  فرمانداری اعلام کنند.

عباسی گفت: علاوه بر حضور و استقرار ناجیان غریق در سواحل این ۲ شهر، وجود جلیقه و حلقه نجات برای استفاده در مواقع خطر  ضرورت دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیلم افزود: براساس جلسه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و دستور ایشان، به صورت موقت و تا زمان تنظیم آئین نامه ناجیان غریق ، اداره ورزش و جوانان شهرستان متولی تامین این بخش است.

وی بیان کرد:  متولیان امر باید دقت داشته باشند که خانواده‌ها با خیال راحت به تفریحات آبی بپردازند و شاهد اتفاقات تلخی در سواحل شهرستان نباشیم.

شهرهای دیلم و امام حسن در شمال استان بوشهر درجوار سواحل نیلگون خلیج فارس واقع هستنتد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امسال ۱۵ هزار مگاوات کمبود برق داریم

چ تیر 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو سندیکای تولیدکنندگان برق با اعلام افزایش روزافزون قطعی‌ها در سال‌های آینده گفت: ناترازی در تولید برق سال به سال افزایش خواهد داشت چراکه کشور سالانه 5 تا 6 درصد افزایش نرخ تقاضا دارد و تا زمانی که تولید افزایش نیابد هر سال بدتر از سال […]
امسال ۱۵ هزار مگاوات کمبود برق داریم

همچنین بخوانید: