بازنگری استاندارد برچسب مصرف انرژی کولرهای آبی پس از 10 سال

زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس اعلام سازمان ساتبا اصلاحیه برچسب مصرف انرژی کولرهای آبی پس از گذشت ۱۰ سال از تدوین استاندارد اولیه، بازنگری و به سازمان استاندارد ارسال شد.

به گزارش «مرین‌پرس» از وزارت نیرو، استاندارد برچسب مصرف انرژی کولرهای آبی با هدف ارتقای بهره‌وری و مصرف بهینه انرژی در سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق، پس از ۱۰ سال بازنگری و اصلاحیه آن برای ابلاغ به سازمان استاندارد ارسال شد.

بر این اساس، در این اصلاحیه رتبه‌های E ،‌F ،‌G از برچسب انرژی کولرهای آبی حذف و سه رتبه A+++،‌A++،A+ به بالای رده‌های برچسب انرژی اضافه شده است.

همچنین با اجرایی شدن استاندارد جدید برچسب‌های انرژی کولرهای آبی، تولید این دستگاه، صرفا با الکتروموتورهای پربازده و کم مصرف امکان‌پذیر و برآورد می‌شود که طی چهار سال آینده در زمان پیک مصرف، بیش از ۱۲۰۰ مگاوات کاهش بار و ۲.۵ میلیارد کیلووات ساعت صرفه‌جویی انرژی الکتریکی را در کشور شاهد باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استفاده از ظرفیت بکر جزیره ام‌ الرصاص در دستور کار سازمان بنادر

ش تیر 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد: استفاده از ظرفیت بکر جزیره ام‌الرصاص، راه اندازی خط گردشگری آبی خرمشهر-مینوشهر و فعال سازی خط کشتیرانی خرمشهر-عراق در دستور کارسازمان‌بنادر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی در دیدار با […]

همچنین بخوانید: