تصویب ساخت80 جایگاه کوچک‌مقیاس بنزین و 30 جایگاه در تهران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لایحه شهرداری تهران در خصوص ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی در صحن شورای شهر تهران با رای اکثر اعضای شورای شهر تصویب شد و قرار است 80 جایگاه کوچک‌مقیاس بنزین توسط شهرداری تهران راه اندازی شود.

به گزارش «مرین‌پرس» از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده های نفتی، لایحه شهرداری تهران در خصوص ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.میثم مظفر عضو شورای شهر تهران درباره این موضوع اظهارداشت: توسعه جایگاه های سوخت رسانی می تواند یکی از اقدامات مهم و بزرگ مدیریت شهری جدید باشد. بروکراسی های اضافی در این طرح حذف می شود تا سریع‌تر به روندی برسیم تا جایگاه ها با مشارکت خصوصی ایجاد شود.

وی افزود:راه اندازی پنج جایگاه به ازای هر منطقه پایتخت 80 جایگاه بنزین و 30 جایگاه CNG در پایتخت نظر گرفته شده است.مظفر به وجود زمین های خالی متعلق به شهرداری، دستگاه های دولتی و شهرک ها اشاره کرد و افزود: اراضی مازاد در پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به عنوان ظرفیت برای ایجاد این جایگاه ها پیش بینی شده اند.

وی تأکید کرد: باید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری موظف شود که ظرف یک ماه الزامات ترافیکی مناطق را پاسخ دهد تا روند راه اندازی جایگاه ها تسریع شود.عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشارکت مدنی و مدل BOT، تأمین زمین و مشارکت شهرداری در این طرح پیش بینی شده است، گفت: شهرداری ملزم شده که هر 6 ماه یکبار گزارشی از فرآیند کار را به شورا ارائه دهد. سعی شده که نکات مثبت مصوبات گذشته در متن مصوبه جدید لحاظ شود.

وی با تأکید بر اینکه تأمین جایگاه های سوخت در شهر یکی از اولویت ها به شمار می رود، از اعضای شورا تقاضا کرد که به این طرح رأی دهند تا منشأ خدمات برای شهروندان باشد.سرانجام لایحه شهرداری تهران درباره ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی با 17 رأی موافق به تصویب رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر مسافربری قشم تعطیلی شد

س تیر 28 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، بنا بر اطلاع اداره بنادر و دریانوردی قشم صبح امروز به دلیل وزش باد و تلاطم دریا برنامه حرکت شناور‌ها از بندر شهید ذاکری به جزایر لارک و هرمز لغو شده بود و با ادامه شرایط نامساعد جوی از ساعت ۹:۳۰ بندر شهید […]

همچنین بخوانید: