۱۲ هزار صیاد استان بوشهر مشکل بیمه دارند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در نشست با نمایندگان تعاونی‌های صیادی شهرستان بوشهر افزود:دولت باید مشکلات جامعه صیادی را با دقت بررسی و نسبت به رفع این مشکلات نهایت تلاش را داشته باشد.

وی یادآورشد:در حوزه دریا روی و دریا بست باید نظر کارشناسی را با در نظر گرفتن همه شرایط پذیرفت و البته رضایت صیادان دراین خصوص در اولویت قرار دارد.

جمیری اظهارداشت: تلاش می شود در نشستهایی با مدیران مسئول مشکلات بیمه‌ای صیادان در اولویت قرار داده شود.

وی گفت: با توجه به مشکل بیکاری در جامعه و هزینه بر بودن ایجاد اشتغال برای دولت، جامعه صیادی هم برای خود و هم برای دیگران اشتغال ایجاد کرده است.

جمیری ادامه داد: جامعه صیادی همواره از عوامل تقویت امنیت مرزها هستند و در این شرایط همه مسئولان در تلاشند تا مشکلات این جامعه سختکوش را برطرف سازند.

نمایندگان تعاونی‌های صیادی شهرستان بوشهر، طولانی شدن زمان توسعه اسکله‌های جفره و بندرگاه، مشکلات دریا بست و نحوه اجرای متفاوت آن نسبت به استان‌های همجوار، مشکلات تامین سوخت صیادان و بیمه را از جمله مشکلات موجود پیش روی صیادان برای بهره وری بیشتر عنوان کردند.

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قطعات صنایع دریایی با همکاری تولیدکنندگان داخلی در بندرامام(ره) ساخته و‌ تعمیر می شود

پ تیر 30 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه در جریان بازدید مدیران و کارشناسان فنی شرکت‌های تولیدکننده قطعات صنایع دریایی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مجتمع بندری امام(ره)، این شرکت‌ها آمادگی خود را برای مشارکت در تعمیرات شناورها و تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری درمجتمع بندری امام(ره) اعلام […]
قطعات صنایع دریایی با همکاری تولیدکنندگان داخلی در بندرامام(ره) ساخته و‌ تعمیر می شود

همچنین بخوانید: