آمادگی کامل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به دنبال هشدارهای هواشناسی/ تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش خسارات طوفان و سیلاب

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدار وضعیت قرمز از سوی سازمان هواشناسی و احتمال وقوع وزش باد، رگبار و بارندگی نسبتا شدید در روزهای آتی ضمن اعلام آماده باش به آحاد و حوزه های مرتبط، اقدامات جهت پیشگیری از وقوع آسیب به تجهیزات و تاسیسات و اماکن بندری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و ‌دریانوردی، ناصر روانبخش با بیان اینکه با بیان اینکه تدابیر ایمنی به بنادر تابعه صیادی و چند منظوره واقع در سواحل استان ابلاغ شد، افزود: اطلاع رسانی لحظه ای از آخرین وضعیت و هشدارهای هواشناسی به کلیه اعضاء ستاد مدیریت بحران بندر و کلیه تیم ها و نیروهای عملیاتی در واحدهای شناور و محوطه های عملیاتی در بندر به منظور آماده بکاری و افزایش ایمنی بطور مستمر صورت می گیرد.

 

سرپرست بنادر و دریانوردی سیستان و‌بلوچستان با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص وزش باد شدید، خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در خصوص ایمن سازی تجهیزات بندری و سایر تجهیزات در بخش های عملیاتی بندر در مقابل وزش طوفان و بادهای شدید احتمالی و استقرار لنج های تجاری پهلو گرفته در بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری در موقعیت های ایمن انجام گرفت.

 

روانبخش اضافه کرد: ضمن بررسی و بازگشایی کلیه پل ها، مسیل ها، کانال ها و مسیرهای خروج روان آب ها در محوطه ها بندری و مسکونی به پیمانکاران تعمیر و نگهداری درباره بازدید از اماکن مهم و حساس و انجام اقدامات فوری جهت پیشگیری از نفوذ آب و محافظت از مستحدثات پروژه ها جهت جلوگیری از وقوع آسیب به عمل آمد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منشا یابی آلودگی‌های هیدروکربنی با اثر انگشت نگاری نفت

س مرداد 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه پروژه «تعیین منشأ آلودگی‌های نفتی سواحل بوشهر و گناوه با استفاده از تکنیک اثر انگشت‌ نگاری نفت»  که متقاضی آن شرکت نفت فلات قاره ایران است، در جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه صنعت نفت به تصویب رسید. به گزارش «مرین‌پرس» از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، از […]
منشا یابی آلودگی‌های هیدروکربنی با اثر انگشت نگاری نفت

همچنین بخوانید: