استفاده از علوم دانش بنیان زمینه‌ساز اشتغالزایی پایدار در اردبیل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد الله‌بخش صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درک حساسیت جامعه و نیاز کشور به اشتغال بر پایه علم و دانش امسال را به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیدند.

وی با اشاره به اینکه کشور در گذر از مرحله تولید سنتی به مرحله علم و صنعت رسیده است، خاطرنشان کرد: زمینه‌های تحقق منویات مقام معظم رهبری مهیاست و معتقدیم استفاده از علوم نوین مبتنی بر دانش‌بنیان اسباب ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل به نقش بی بدیل شیلات در توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: و افزود: توجه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد و معیشت مردم دغدغه تمامی مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است و این امر وظیفه و تکلیف را در خدمت‌رسانی به مردم بیش می‌کند.

الله‌بخش ادامه داد: تولید با استفاده از علوم دانش بنیان بسترساز اشتغالزایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور خواهد شد که تأثیر تحریم‌های اقتصادی را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

وی بیان کرد: در این بین سهم شیلات در افزایش تولید و توسعه اقتصادی استان و کشور جایگاه ویژه ای می‌باشد که در استان اردبیل به این جایگاه بهایی بسیار بالا داده شده است.

مدیرکل شیلات استان صنعت آبزی پروری را در بحث تولید و رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی امری کلیدی عنوان کرد و افزود: هرقدر نگاهمان به شیلات و صنعت آبزی پروری اقتصادی‌تر و واقع بینانه تر باشد به همان میزان در توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه هم می‌تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر بوشهر؛ موفق به کسب رتبه نخست کشور در ازریابی عملکرد HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شد

چ مرداد 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه بندر بوشهر؛ موفق به کسب رتبه نخست کشور در ازریابی عملکرد HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شد در ارزیابی عملکرد سال 1400، اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر توانست با کسب حداکثر نمره برای چهارمین سال پیاپی در سه شاخص HSE، […]
بندر بوشهر؛ موفق به کسب رتبه نخست کشور در ازریابی عملکرد HSE، مدیریت بحران و  پدافند غیر عامل شد

همچنین بخوانید: