اعلام مجموع کالاهای، کانتینری، غیرکانتینری و اساسی در بنادر کشور تا ابتدای ‌مرداد ۱۴۰۱/ ۹۲.۵ هزار TEU کالاهای کانتینری و ۶.۸ میلیون تنی کالاهای غیرکانتینری در بنادر کشور

زمان مطالعه: 2 دقیقه



تا ابتدای مرداد ۱۴۰۱ موجودی کالاهای کانتینری در بنادر کشور معادل ۹۲ هزار و ۵۲۰ TEU، موجودی کالاهای غیرکانتینری ۶ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۷۷۲ تن و موجودی کالاهای اساسی معادل ۳ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۴۴ تن بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، میزان موجودی کالاهای کانتینری در بندر امام خمینی (ره) تا ابتدای مرداد سال جاری معادل ۷ هزار و ۱۷ TEU، شهیدرجایی ۷۱ هزار و ۹۵۰ TEU، ‌امیرآباد ۴۶۷ TEU، نوشهر ۲۹ TEU، انزلی ۱۱۲۸ TEU، شهیدباهنر ۴ TEU، بوشهر ۷ هزار و ۱۵۰ TEU، چابهار یک هزار و ۹۶۱ TEU، خرمشهر ۲ هزار و ۷۹۱ TEU، لنگه ۱۶ TEU و آبادان ۷ TEU بوده که در مجموع حاکی از موجودی ۹۲ هزار و ۵۲۰ TEU کالاهای کانتینری در بنادر کشور است.

 

موجودی کالاهای غیرکانتینری

میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری در ۱۲ بندر کشور شامل امام خمینی (ره)، شهیدرجایی، ‌امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، ‌فریدونکنار و آستارا تا ابتدای مرداد سال ۱۴۰۱ معادل ۶ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۷۷۲ تن بوده است.

 

میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری تا ابتدای مرداد سال جاری در بندر امام(ره) معادل ۳ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۱۷ تن، در بندر شهیدرجایی ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۲۲ تن، در بندر امیرآباد ۳۸۷ هزار و ۸۰۲ تن، در بندر نوشهر ۱۵۸ هزار و ۹۹۰ تن، در بندر انزلی ۱۱۱ هزار و ۸۹۹ تن، در شهیدباهنر ۱۵ هزار و ۹۸۷ تن، در بندر بوشهر ۲۵ هزار و ۲۰۱ تن، در بندر چابهار ۶۳ هزار و ۳۳۹ تن، در بندر خرمشهر ۵۵ هزار و ۶۱۲ تن، در بندر لنگه ۹ هزار و ۵۴۰ تن، در بندر آبادان ۶ هزار و ۷۷۲ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۳۹۲ تن و در بندر آستارا ۲۶ هزار و ۶۹۹ تن بوده است.

 

موجودی کالاهای اساسی

موجودی کالاهای اساسی در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام(ره)، شهیدرجایی، امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌فریدونکنار و آستارا تا ابتدای مرداد سال ۱۴۰۱ نیز معادل ۳ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۴۴ تن بوده است.

 

بر این اساس موجودی کالاهای اساسی در مدت یاد شده در بندر امام خمینی (ره) معادل ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۵۹۸ تن، بندر شهیدرجایی ۲۶۱ هزار و ۷۹۶ تن، بندر امیرآباد ۳۲۷ هزار و ۴۲۵ تن، بندر نوشهر ۱۴۴ هزار و ۲۳۷ تن، بندر انزلی ۴۳ هزار و ۲۲۵ تن، بندر شهیدباهنر ۳ هزار و ۹۶۲ تن، بندر بوشهر ۲ هزار و ۵۵۶ تن، بندر چابهار ۱۸ هزار و ۶۶۳ تن، بندر خرمشهر ۸۲ تن، بندر لنگه ۷۰ تن، بندر آبادان ۱۰۰ تن، بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۳۶۷ تن و بندر آستارا ۲۲ هزار و ۴۶۳ تن بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تداوم آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم

ی مرداد 9 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه محمد جواد اشرفی در گفتگو با مرین‌پرس با بیان اینکه دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم موجب آلودگی هوای شهر‌های غربی خوزستان شده است، افزود: خشکی تالاب، سبب گسترش حریق در بخش‌های دیگر این تالاب شده است. وی اظهارداشت:جریان باد غالب که […]

همچنین بخوانید: