طرح مولدسازی و تکثیر ماهی باس دریایی در بندرامام رونمایی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از طرح مولدسازی و تکثیر ماهی باس دریایی آسیایی در بندر امام رونمایی شد.

مجتبی خیام نکویی معاون وزیر کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی که به خوزستان سفر کرده است، امروز (۱۲مرداد) از بخش‌های مختلف ایستگاه تحقیقاتی ماهیان دریایی در بندرامام دیدن کرد.

به گزارش مرین‌پرس، در این سفر از بخش ها و دستاوردهای مختلف این ایستگاه بازدید و سپس از طرح مولدسازی و تکثیر ماهی باس دریایی آسیایی در این ایستگاه رونمایی شد.

در این بازدید حسین هوشمند، رییس پژوهشکده آبزی‌پروری آب‌های جنوب کشور، فتح اله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، آقارضا فتوحی معاون اقتصادی استانداری خوزستان، سید سعید حسینی نژاد مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان و محمود بهمنی رییس موسسه تحقیقات علوم شیلات کشور حضور داشتند.

بعد از بازدید و رونمایی از طرح ماهی باس دریایی، تفاهم نامه مشارکت در تولید ماهیان دریایی با بخش خصوصی به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اشتغالزایی در کرمانشاه با ماهیان زینتی/ آبزیان نان آور شدند

چ مرداد 12 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها- مهسا حشمتی: آبزی‌پروری یکی از حوزه‌های سودمند در زمینه اشتغال‌زایی است که به دلیل تنوع بالای محصولات آن می‌توان به این حوزه ورود کرد و با وجود ایجاد اشتغال از سود آن بهره‌مند شد، یکی از فعالیت‌های آبزی‌پروری تولید و تکثیر […]
اشتغالزایی در کرمانشاه با ماهیان زینتی/ آبزیان نان آور شدند

همچنین بخوانید: