اختصاص اعتبار ۲۸۴ میلیاردی برای تعمیرات اساسی سیستم‌های سرمایشی و شبکه برق بنادر استان بوشهر

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: پروژه تعمیرات اساسی تاسیسات تهویه مطبوع و سیستم توزیع برق این اداره کل با اعتبار ۲۸۴ میلیارد ریال عملیاتی شده و اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریاوردی ، محمد شکیبی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: برای پروژه برق رسانی به مجتمع بندری نگین نیز که کار مطالعات فازهای یک و دو  آن در ادوار گذشته انجام شده، انتخاب مشاور برای بازنگری و به روزرسانی مطالعات به همراه نظارت بر فاز اجرایی در دستور کار قرار دارد‌.

 

وی بیان کرد: منشور پروژه‌ تامین آب مجتمع بندری نگین نیز به سازمان بنادر و دریانوردی ارسال شده و همچنین پروژه تامین گاز مجتمع بندری نگین در مرحله انتخاب مشاور جهت انجام مطالعات مربوطه است.

 

شکبی‌نسب ادامه داد: پروژه تعمیرات شبکه روشنایی و توزیع برق در بندر بوالخیر نیز اکنون در فرایند مناقصه قرار دارد که با انجام این پروژه علاوه بر تعمیم روشنایی به کل محوطه، برق سایر بخش‌ها مانند اسکله، تعاونی لنج نشینان و سایر اماکن بندری به طور کامل تامین خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: پروژه تعمیرات اساسی شبکه اطفاء حریق بندر بوشهر با اعتبار ۶۹ میلیارد ریال به صورت کامل اجرایی شده است. 

شکیبی‌نسب گفت: طی این پروژه با ۲هزار متر لوله گذاری صورت گرفته شبکه قدیم بهسازی و تکمیل شده و اتوماسیون پمپ‌های اطفاء حریق بندر بوشهر نیز به منظور تسریع در عملیات اطفاء حریق اجرایی شده است. 

 

وی افزود: در ادامه تکمیل سیستم اطفاء حریق، پروژه اتوماسیون اطفاء حریق بنادر تابعه استان بوشهر نیز در دستور کار قرار دارد که با تحقق این پروژه، پمپ‌های اطفاء در صورت بروز حوادث آتش سوزی به صورت اتومات در مدار قرار گرفته و فرایند مهار آتش سوزی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

شکیبی‌نسب همچنین با اشاره به پایداری شبکه برق اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ایام پیک تابستان اظهار کرد: با وجود دیزل ژنراتورهای اداره کل تامین برق اماکن و محوطه های بندری به صورت پایدار انجام شده و هیچگونه قطعی جریان برق در چندماه اخیر رخ نداده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناوگروه ناوگان شمال عازم مسابقات جام دریا شد

ش مرداد 15 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، معاون تربیت و آموزش نداجا پیش از ظهر شنبه در مراسم بدرقه ناوگروه اعزامی به مسابقات جام دریا در ستاد ناوگان شمال اظهار کرد: هم اکنون نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی میزبان برگزاری یک دوره مسابقات در چابهار است و تیم‌های خارجی […]

همچنین بخوانید: