انتقال دو پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمام ‌به بخش خصوصی در بندر امام/ ١.٨ میلیون تن به ظرفیت سالانه نگهداری کالا در بندر امام افزوده می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



فرآیند انتقال قرارداد دو پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمام بخش خصوصی به ارزش ۲۹۰۰ میلیارد ریال با واگذاری مجدد به سرمایه‌گذران واجد شرایط انجام شد که در صورت تکمیل ، ١.٨ میلیون تن سالانه به ظرفیت نگهداری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) می‌افزاید.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهران میدری معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل با تاکید بر ضرورت احیای پروژه سرمایه‌گذاری نیمه‌تمام و متوقف شده، گفت: با هدف جلوگیری از  هدررفت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد ظرفیت‌های تعهد شده، فرآیند انتقال دو پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمام بخش خصوصی به سرمایه‌گذاران جدید واجد شرایط انجام گردید تا شرایط مطلوب به منظور چرخش سرمایه و ایجاد اشتغال پایدار فراهم آید.

وی در ادامه افزود: این دو پروژه شامل احداث انبارهای نگهداری کالا جمعا  به مساحت ۶۵ هزارمتر مربع است که در صورت تکمیل و بهره‌برداری ١.٨ میلیون تن به ظرفیت مجتمع بندری امام خمینی(ره) می‌افزاید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاص ۲۸۴ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های بنادر و دریانوردی بوشهر

ش مرداد 15 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس از بوشهر محمد شکیبی نسب با بیان اینکه پروژه تعمیرات اساسی تأسیسات تهویه مطبوع و سیستم توزیع برق این اداره کل با اعتبار ۲۸۴ میلیارد ریال عملیاتی شده اظهار داشت: اکنون این طرح بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی اظهار کرد: […]

همچنین بخوانید: